26 mars 2011



Rensar rummet just nu och då hittade jag skivorna från när vi va på idol och skulle spela in en egen skiva. Sen när vi lyssnade på dom lätt det hemskt. Kommer aldrig glömma det. Hade det så sjukt kul med dig. Jag känner hur vi glider ifrån varandra. Vi är inte lika tajta som vi var förut. Då var det du och jag varje dag. Vi gjorde allting tillsammans. Shoppade, såg på bio, badade, bowlade, pratade, åkte till gröna lund, sov över, åkte till Dalarna och Umeå. Sånt glömmer man inte. Alltvi gjort tillsammans har vi gjort till något roligt. Vi kunde sitta och prata i timmar utan att ha tråkigt. Du är äkta, du försöker inte vara nån du inte är. Saknar dig så mycket så det gör ont just nu. Saknar det vi hade. Saknar att sitta och prata med dig, fota dig när du hoppade studsmatta. Saknar att vara med dig. Saknar oss. Du och jag var verkligen bästa vänner. Det var du och jag i vått och tort. Hoppas att vi inte har tappat det vi hade. Vill verkligen va med dig mer. Vill att det ska bli du och jag igen. Önskar verkligen att vi aldrig tappade kontakten. Trodde aldrig att vi. Du och jag, som alltid va så tajta, skulle tappa kontakten.
Är så glad att vi har kontakt igen. Hoppas det blir som förrut.

Kommentera här!♥
Postat av: Anonym

är jätteglad att vi har kontakt igen. hoppas det blir som förr. saknar allt <33

2011-03-27 @ 22:04:45

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0