2 Mars 2011

Väntar på att höra dig krafsa på dörren på kvällen. Väntar på att du ska komma in i badrummet när jag duschat och vilja dricka vattnet. Väntar på att höra dig komma när man klirrar i dom blommiga skålarna. Väntar på att du ska sitta vid dörren när jag kommer hem från skolan. Väntar på att höra pappa skrika på dig för att du sitter på köksbordet. Väntar på att du ska ligga i soffan i högra hörnet när jag går upp på natten för att dricka. Väntar på att höra dig jama när jag sitter vid datan för att du vill lägga dig på min stol. Väntar på att du ska hoppa upp på skrivbordet när jag sitter och skriver och göra så att jag inte kan skriva.
Väntar på att du ska hoppa upp i min säng på kvällen när jag ska sova och lägga dig vid min arm. Väntar på att se ditt huvud titta fram i TV rummet även fast du vet att du inte för vara där. Väntar på att höra ditt spinnande när jag lyfter upp dig. Väntar på att du ska ligga nedanför mitt täcke och försöka bita mig i tårna. Vänta på att du ska komma farande när jag ska äta nått vid teven där uppe. Väntar på att höra ditt konstiga jamande när nån går för nära. Väntar på att du ska komma tillbaka.

Saknar dig! ♥

Efter 13 dagar har jag börjat förstå att det aldrig kommer bli som det var för 2 veckor sen. Kommer aldrig få känna din mjuka vita päls mot min hand. Kommer aldrig få se dig sitta på mattan i hallen när jag kommer hem från skolan. Kommer aldrig få höra ditt spinnande när du ligger i min säng på kvällarna. Kommer aldrig mera få se dig i högra hörnet i soffan sent på kvällen. Kommer aldrig bli irriterad på dig när du lägger dig på mitt skrivbord. Kommer aldrig höra dig gnälla vid dörren för att du vill ut på sommaren. Kommer aldrig kunna gosa med dig när jag kollar på tv. Kommer aldrig mera få se dig ligga och slappa i solen sommaren. Alla små saker som alltid varit där är inte där längre.

Kommentera här!♥

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0