Vila i frid älskade vän ♥

Har inte fattat att du faktiskt är borta, att du inte finns mer. Han som igår morse låg på stolen i hallen inte finns kvar. Han som alltid va min inte är kvar hos mig. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att du inte finns kvar men är ändå glad för den tid jag fått med dig. Trodde aldrig att jag skulle bli så hära ledsen när du försvann. Ord kan verkligen inte förklara hur mycket jag saknar dig. Vill bara ha dig här. Snälla kom tillbaka!!! Det känns tomt utan dig. Det känns inte riktigt rätt. Allt känns bara fel. Jag skulle verkligen göra vad som helst för att få ha dig här just nu. Bara höra ditt spinnande och kolla in i dina blå blå ögon och smeka din perfekta päls. Gråter varje gång jag tänker på dig och att den du en gång var inte finns mer. När mamma kom till skolan fattade jag att det va nått fel, men jag bad till gud att det inte skulle vara det här. Men när mamma sa det kändes det som att allt blev svart. när jag stog utan för dörren hem idag efter skolan, tog jag ett djupt ande tag innan jag öppna dörren. Du kom alltid farande till dörren när man kom hem. Du ville alltid vara med. Att sitta med dig i mitt knä var dom bästa minutrarna jag någonsin varit med om. Att få krama dig en sista gång, att få ha dig i mitt knä när du somnade var guldvärt. Att se dina andetag bli tyngre och tyngre fick mitt hjärta att göra ont. Har aldrig förlorat nån. Och att känns sorg är den värsta känslan någonsin. Att gå in till dig igen när du ligger på bordet helt livlös, den känslan att se dig där går inte att förklara. Fick en klump i magen. Önskar verkligen att du har det bra! Och att du vet att jag Älskar dig jätte mycket och vill mer än allt ha dig här hos mig!!!   ♥

Kommentera här!♥
Postat av: Linda <33

Jag Grät när jag läste det här och jag grät när du kom till skolan! Elle jag finnas här för dig! <3

2011-02-19 @ 07:46:54
URL: http://lindathekanin.blogg.se/
Postat av: Maaja

='( Börjar fan gråta nu ='( Och jag gråter inte ofta ='(<333

2011-02-20 @ 21:57:30
URL: http://geekmaaja.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oh, fy! Hemskt att förlora nån man älskar. </3

2011-02-23 @ 18:19:54

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0