23/9-10

Efter skolan så var jag med Lilly och Maja   förvånade va ;)
Vi hade i alla fall Bäst som alltid :D
Imorrn börjar jag och My testa lite att vara danstränare! :D
Är  över lycklig!! :D
Wiiie!
Hade träning idag ;D
det gick bara bra  :P
fast jag glömde mina byxor hemma :'(  så jag fick köra i mjukisar  jag blev ledsen :D
Fan CLARA!!!!  ;D
hatar dig din lilla smurf! :D
Du har gjort så jag drogar Hey there Delilah!
ahhh!!!  blir galen!! xD
men den är ju bra!!!! xD
:D
Ha det bra  alla saltgurkor! :D
mohahaha! :D

Kommentera här!♥
Postat av: Clara

Hahaha förlåt :$

Vad bra att du gillade den! :D <3

Du har bra musik-smak ^^

2010-09-24 @ 13:17:18

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0