7 November 2010

Kom nyss hem från ett Ju-jutsu läger i Uppsala.
Sov över där igår.
Det va jätte kul.  Jag och Felicia fick beröm av alla tränare :D
Hon och jag va yngst där ^^)
Vi hade först 4 pass på lördagen och 3 idag.
Igår så hade vi ett pass i en källare.
Vi fick testa lite hur det är när det väll händer.
Vi fick göra lite tekniker i trappor,korridorer och dörr öppningar.
Sjukt kul.  Fast det va väldigt smutsigt :P
Första passet vi hade hade vi med en Karin. Då gjorde vi lite grepp övningar och öva på bort gångar.
Andra passet var i Källaren.
Sen va det teori...-.-'
haha så sjukt tråkigt xP
sen det sista passet den dagen va med Jonas. Vi gjorde lite tävling träning.
Det va jätte kul :)
Sen så skulle dom som ville gå och äta på en thai restaurang.  Jag och Felicia följde så klart med.
Så vi duscha och gjorde oss i ordning och när vi kom ut så satt det några killar på en bänk vid mattan och då sa Sara:  "Killarna där borta spannar in er" och då kollade jag och Felicia dit och då såg vi att alla killar kollade bort som vi inte hade sett nått xD
Det va mysigt på restaurangen ^^
Sen gick vi tillbaka och handla frukost.  Det va bara Jag,Felicia,Jeppe och Bengan som sov över där från våran klubb.
Jag och Felicia fick värsta hyper attacken då ^^ hihi
Och Felicia hade glömt sin kudde hemma så hon fick låna min stora kudde så sov jag på min lilla och en handduk ^^)
Vi somna runt halv 2 o vakna 9.  Då gick vi och åt frukost och sen plocka vi undan våra sovsaker. Sen vid 11 började vårt  pass. Då hade vi Ylva och då körde vi Randori.  Det va ganska kul :)
Sen så hade vi två pass direkt efter varann det va ganska jobbigt. ( ett pass är 1 timme )  först hade vi David och körde Slag och Spark och Sen hade vi Tony och körde Kast. Sen va vi klara :)
E såååå trött just nu ^^

Kommentera här!♥
Postat av: Felicia

haha, det var kul! :D

2010-11-08 @ 15:33:22

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0