16/5-10

Var med Linda och Sofia idag!
Det va jätte kul!
Först så skrev vi klart och fixa lite med låten :D
Sen så prata vi lite om läskiga saker som har hänt ^^
Sen prata vi lite film ^^
Och sen så såg vi på Instängd 2
Haha va Linda skrek xD
Sen åkte Linda hem och så satt jag och Sofia och flummade lite :D
Sen åkte hon hem vid 18.00  ^^
Sen så hände det inte så mycket mer :P
Imorrn ska jag va med Vanja! :D <333
Aja ska nog göra mig i ordning för min dejt med Mr. Kudde ;)
See ya later alligator (a) <33
Kram Ellinor

Kommentera här!♥
Postat av: Lindathekanin

Haha ni skrämde ju mig!!

2010-05-17 @ 20:10:38
URL: http://lindathekanin.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0