19/6-10 ( tråkigt )

 

Om min klass:
1. vad heter din klass? – har inget namn ^^
2. har ni några minnen ihop? – JA!! :D 
3. klassresor? - nej bara studiebesök :/ 
4. vilken skola? - Potentia  ( PE )
5. hur många är det i din klass?-   26 efter lovet :'(
6. hur många killar? – 5 ;)

7. hur många tjejer? - 21 : )
8. hur många lärare har ni? nästan alla ^^ men 1 mentor :P

Frågor:
9 . vem har du känt längst? – Michelle 
10. är eran klass stökig? – ibland 
11. vem är roligast?- Alla typ vi är en rolig klass :D
12. vilken tjej är mest omtyckt av killarna? har faktiskt ingen aning :O
13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna? Rasmus!
14. om du fick välja vem du ville , vem skulle du helst slå?- hehe ^^ 
15. vem är längst? - Min broder Helena!!! :D <333

16. hur skulle du beskriva din klass ? - bästa,snyggaste,roligaste och snällaste ever! 
17. vem är mest läslus? – Jonna. ^^

18. är några tillsammans i din klass? inte vad jag vet om
19. vem är jobbigast? – hehe...
20. vilka känner dig bäst? – Maja och Lilly 
22. vem är klassens snobb? – Vet inte ^^
23. vems skratt är roligast? – Eriks lugnt!! :D
24. vilka är "sportfånar"? – erik o rasmus
25. vem slåss bäst? – jag så klart! :D
26. vem är mest muskulös? - har ingen aning
27. är några intresserade av hästar?- MASSOR!
28. vilka? Julia, Amanda.C,Amanda.N,Anna,Helena,Linda och Mathilda
29. är någon allergisk mot något? ja såklart
30. spelar några fotboll? japp
31. spelar några hockey? jarrå
32. hur länge har du gått i denna klass- Ett år <3

33. vart gick du innan? Gransäterskolan
34. vilka gick i din klass på din förra skola? många x)
35. vem är snyggast? Alla! :D
36. finns det några syskon i eran klass? yes sir
37. vem är mest datanörd? Ludde (Y)
38. vem har sömnproblem – ingen tror jag
39. vilka brukar du umgås med? – Lilly o Maja <3 Löwe ya <33
40. vem har roligast röst? –  Alla! :D
41. vilka brukar du sitta med? – Lite olika :P
42. vem säger "daaaaah" oftast? – Jonna!!!
43. vilka saknar du att umgås med? Alla! <333
44. vem får dig alltid att skratta? – Helena,Viktor,Robin,Therese,Lilly,Maja o Marre
45. hur många kommer läsa det här? – säkert ingen :$
46. vilka är dina "närmaste" vänner?- Lilly,Maja o Marre
47. har du några minnen från skolan? Ofc!
48. har du något minne från klassrummet? Yesss
49. har du något minne från gympasalen?- Jarrå
50. har du något minne från matsalen? - sir yes sir
Vem är bäst på ...?

51. matte - ANNA!
52. svenska – många 
53. engelska – Wanda
54. musik – Linda och Sofia
55. bild –  det vet jag faktiskt inte.
56. träslöjd –Har inte det.
57. syslöjd – no idea
58. idrott – Ludde
Ja/nej frågor:

59. gillar du din klass? Nej!! Älskar den 
60. brukar ni göra saker med klassen? -ja
61. är det mycket bråk i klassen?- nej  never
62. brukar det vara mycket prat på lektionerna? maybe,maybe

63. är ni en "sport-klass"? – nää
64. gillar ni att gå i skolan? – Kanske inte alla



 


Kommentera här!♥
Postat av: c

fin blogg! undrar hur du fixar din design/header? riktigt fint måste jag säga.

2010-06-20 @ 18:20:37
URL: http://bycclaudia.devote.se
Postat av: Tessan

Men va trevligt att du tycker så om oss. Inte visste jag att jag fick dig att skratta. Men ha det gött under lovet. Saknar dig och alla andra. Älskar dig.... Nej jag hatar dig p.g.a TWILIGHT FAN EVENT!!!!!!!!!!!!!!! SKITKORV!!!!!

2010-06-23 @ 11:13:26
URL: http://potatisens.blogg.se/
Postat av: Helena

45. Helena



xP Peace broder

2010-06-23 @ 18:22:28
URL: http://helenasbild.blogg.se/
Postat av: c

sv:okej fixar du gratis designer eller?:)

2010-06-23 @ 19:13:23
URL: http://bycclaudia.devote.se
Postat av: c

sv:åh skulle du kunna fixa en till mig?:)

adda min msn du får med kommentaren(aa'

2010-06-26 @ 18:54:05
URL: http://bycclaudia.devote.se
Postat av: Clara som tänker äta choklad nu haha

Hahah, jag läste :) <3

Erik har fan verkligen bääst skratt! Altid när han skrattar så skrattar man själv oxå, iaf jag hahah xD <3

Älskar din nya design <3

2010-06-26 @ 19:43:08
URL: http://claariishh.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, jag är läser nog faktoskt lite mer än Jonna... xP

Jag har hört att hon inte har läst twilight böckerna 7 gånger var! VEM HAR INTE DET!?!



xP

2010-06-29 @ 13:34:29
URL: http://helenasbild.blogg.se/
Postat av: Nån som säger sig heta Sofia... :O

Du glömde ju mig på "vilka gillar hästar?" !!

Jag rider ju =D

2010-07-02 @ 20:20:20
URL: http://sofiamjj.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0