6/7-10

Vi åkte hem ifrån 5.30 och vi var framme i Denver och Barbra och Ken 04.00!! :O
Fast här i usa så var klockan runt 7 :)
Är ganska trött just nu.
Först åkte vi till Chicago för att sen åka vidare till Denver.
Till Chicago tog det 9 timmar
Och till Denver tog det 3 timmar.
Sen hämtade vi en bil som vi hyr. Den är röd ^^
Och sen så körde vi hem till dom.
Barbra är min mammas farmors systers barnbarn.
Hehe lite komplicerat ^^.
Men Barbra och Ken bor i ett litet hus i Arvada tror jag att det hette :S
Dom har 3 hundar 2 katter och 1 papegoja.
Den ena katten är jätte kelig. :)
Jag och Jeppe sover i ett rum och mamma och pappa i ett.
Jag fick den stora sängen :D
Det är nästan som en dubbelsäng ;)
Den är jätte skön!
Och min mobil är hemma! skulle ändå inte kunna messa. Men jag vill messa!!! känns ju konstigt att inte messa! :'(
Aja... ska inte uttråka er för mycket :P
Ha det bäst   Kram ♥ Ellinor


P.s   Saknar er alla otroligt mycket!

Kommentera här!♥
Postat av: bella <3

hoppas du kommer ha det bäst, saknar dig <33

2010-07-06 @ 09:54:10
URL: http://ciiaobella.blogg.se/
Postat av: Marre you know ;D <3

hoppas du får det jätte bra! :D <3333

Saknar dig redan ;( <3

2010-07-06 @ 12:52:38
URL: http://marreofc.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas att du har det kul! ^^



Saknar dig... :(

2010-07-06 @ 13:50:55
URL: http://helenasbild.blogg.se/
Postat av: Hoppas du vet

hoppas du har kul där borta men tuvär började jag sakna dig redan igår :'( längtar tills du kommer hem <3 men ha det så kul älskar dig Ellinor<333 /Bj

2010-07-06 @ 21:11:46

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0