4/7-10

var och badade med Viktor,Siem och Julle dag.
Vattnet var lagomt kallt  ^^)
Men Viktor och Siem kastade stenar och då träffa han mig i ansiktet!!!
Han träffa näsan och kinden det gjorde jätte ont! :(
Men det gick över ^^)
Sen när Jag och Julle cykla hem så gick min växel sönder!
Den där spaken trilla av :P  pappa får laga den sen :D
Sen bakade jag Äppelpaj och sen packade jag.
Kram Ellinor

Kommentera här!♥
Postat av: Olivia <3

asso shit! du har grymt fin blogg! läser den nästan varje dag :D <33

2010-07-04 @ 18:20:57
Postat av: bella <3

önska att jag kunde följt med men jag var på polakstorp -du vet =( <33

2010-07-04 @ 20:01:03
URL: http://ciiabella.blogg.se/
Postat av: Marre you know ;D <3

haha stackare ( stenen )

ville också följa med men hade precis varit på stranden innan så känndes lite onödigt ;) <3

Men nån annan gång vill jah ! ;D

2010-07-04 @ 21:44:20
URL: http://marreofc.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0