22/7-10

FÖRLÅT för dålig update!
Men jag har mest lagt in bilder.
aja...
Är i Los Angeles nu.
Har shoppat lite ^^)
I Las Vegas så var vi på David Copperfield.
Han är världens bästa trollkarl.
Han va grym!!!
han trollade fram motorcyklar o bilar
Aja..
Det fanns en pyjamas butik där!
Och jag ÄLSKAR pyjamas! :D
Jag köpte 2 pyjamas brallor och 3 tröjor
Ett Linne där det står: Thank god i'm pretty
Ett annat linne men popcorn och så står det: Pop star
Och en T-shirt som det är en mun på och så det står : Read my lips
Och ett par brallor med popcorn.
Och ett annat par där det står: Drama queen.
:D
Har köpt lite mer^^)
1 halsband
2 armband
2 linnen
1 3 kvarts tröja
1 Pyjamas bralla
Lite smink från Mac
1 grej till mitt rum
Ska shoppa lite mer imorrn ^^) :D
Igår va vi och åt på en italiensk restaurang och då Va Mel B och Desmond Child där :D
Det va lite coolt ^^)
Aja...
Ha det bäst!
Kram ♥  Ellinor
Glöm inte fotobloggen

Kommentera här!♥
Postat av: felicia

Titta in i bloggen och se om du blev en av vinnarna i dagens blogg :)

2010-07-31 @ 22:51:50
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: aye

Hellu^^ Allt bra med dig?

Kram karm

Förresten, fin blogg<3

2010-08-07 @ 00:16:39
URL: http://Ayeland.devote.se

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0