30/8-10

Du är min andra halva! Du är den som alltid får mig på bra humör när jag är på dåligast humör.
Det är dig jag vänder mig till när det hänt nått fel.
När allt är upp och ner får du allt bli bra igen.
Bara att se dig gör mig lycklig.
Du är den som alltid finns där vad som än händer.
Du är den som kan vara dig själv till 100 % .
Litar verkligen på dig, och jag har inte så lätt att lita på nån.
Du är inte min bästa vän eller syster.
Du är så mycket mer än så!
När jag är med dig känns allting bra.
Livet är underbart.
Kan alltid vända mig till dig för tröst.
Du förstår alltid vad som händer.
Du vill alltid veta.
Du är en speciell person.
Jag tror inte du vet hur underbar du egentligen är.
När jag är med dig kan jag alltid vara mig själv.
Jag kan vara mig själv och du finns där ändå.
Det svåraste för mig är att lita på nån men med dig kände jag mig trygg efter bara nån vecka.
Känner mig alltid trygg med dig.
Skulle aldrig vilja vara utan dig!
När jag är med dig kan jag klara vad som helst.
Älskar dig verkligen!
♥ Ellinor + Maja ♥

Kommentera här!♥
Postat av: Majsan

<333

Börjar ju gråta nu typ<33

Samma här älskar dig sötnos<3

Finns inte tillräckligt med ord hur mycket du betyder för mig<33

2010-09-02 @ 17:44:09
URL: http://kokosnotens.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0