29/8-10 en dag med Sofia

Var med Sofia idag :)
Hade det jätte kul :D
Vi skrev en ny låt,
Jag diggar den verkligen!  :)
Kanska spelar den nån dag ;)
Aja... först gick det väldigt segt
Vi kom inte på nånting men sen så kom vi på mycket :D
Sen runt 3 så åkte vi in till stan med min pappa för att hämta min mobil som jag tappa bort på tåget ^^)
smidigt :$
Pappa skulle köpa kaffe så då gick jag och Sofia till 7eleven och köpte fika.  mumms! ;D
Sofia köpte en munk med chocklad på och jag köpte värsta bullen :D och sen dela vi på en Fanta.
Jag orka typ bara halva min bulle ^^)
Hade det verkligen jätte kul! :D
En MASSA skratt :D
Tack för en underbar Söndag! :) ♥

Kommentera här!♥
Postat av: Sofia

Tänkte skriva en kommentar, men jag kommer inte på något att skriva...^^

2010-08-31 @ 20:49:43
URL: http://sofiamjj.blogg.se/

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0