lite om mig :)

Jag heter Ellinor och fyller år 16 februari 1997
jag tränar ju-jutsu och har brunt bälte  " barn-bälte "
har tränat kampsport sen jag var 5 år
jag går på potentia education  de e en friskola o bålsta
mina bästa vänner är Marre Bella o Julle
jag gillar att dansa sjunga o hitta på låtar men jag e inte så bra xD
har spelat piano i 4 år
gillar att redigera bilder på Photoshop
dom som inte har det borde seriöst skaffa det
det e så sjukt kul :)
aja det får väll räcka för tillfället xD
kisses  // elle <33

Kommentera här!♥
Postat av: Julia ;)<3

Oh shit är det bra att säga så mkt fakta om sig själva?<33 Aja Puss' Älskar dej!<33 =D<3

2009-12-19 @ 22:14:41
URL: http://jaouliiia.blogg.se/
Postat av: bbaraelle

nä det kanske de inte e xD

aja haha <33

loveu <3

2009-12-19 @ 23:16:51

Trevligt att du kommenterar!:

Vad heter du? <3
Här ofta? :D

Msn?: bara jag som ser den ^^)

Har du blogg?

Kul att du kommenterar :)

Trackback
RSS 2.0